Techniki organizacji reklamy

Ilość miejsc: 32

Podczas liczenia punktów z wybranych przedmiotów na świadectwie ukończenia gimnazjum brane są pod uwagę język polski, język angielski, matematyka, zajęcia techniczne.

  • Przedmioty realizowane na poziomie rozszerzonym: geografia, język angielski
  • Kwalifikacje:
    • AU.29 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
    • AU.30 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
  • Zostaniesz przygotowany do wykonywania następujących zadań zawodowych:
    • organizowanie oraz prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych,
    • organizowanie oraz prowadzenie kampanii reklamowej,
    • projektowanie oraz wykonywanie środków reklamowych;
  • Po ukończeniu możesz pracować jako:
    • agent reklamy
    • specjalista ds. marketingu
    • copywriter czyli autor sloganów reklamowych
    • media planner w dziale mediów
    • specjalista ds. kontaktów z prasą i kształtowania public relations
    • pracownik działu kreacji i tworzenia kampanii reklamowych
    • prowadzić własne przedsiębiorstwo
    • współpracownik krajowych i zagranicznych kontrahentów, reżyserów, plastyków, muzyków

Siatka godzin